
PortaLMS to system łączący funkcje platformy e-learningowej, strony internetowej, oraz sklepu do sprzedaży kursów.
Największą zaletą platformy PortaLMS jest bardzo duża elastyczność w zakresie dostosowania wizualnego oraz bardzo wiele dodatków umożliwiających rozbudowanie funkcji portalowych (strony internetowej i elementów wspomagających jej promocję). Zaawansowany moduł sprzedaży z możliwościami wielu rozszerzeń, pozwala stworzyć system służący do promocji, sprzedaży i udostępnienia produktów takich jak kursy online (multimedialne, wideo, tekstowe, pliki itp.), treści, materiały do pobrania, webinary, szkolenia i wydarzenia itp.
Dla kogo
Platforma PortaLMS sprawdza się bardzo dobrze w przypadkach, kiedy potrzebne jest zastosowanie atrakcyjnego wizualnie systemu do nauczania z funkcjami strony www (z bogatą i łatwą możliwością dostosowania wyglądu) oraz w przypadkach występującej potrzeby sprzedaży wszelkich produktów cyfrowych (kursy online, wideo, dostępy do treści, pliki, webinary i wiele innych). Potrzeby takie występują najczęściej wśród firm zajmujących się szkoleniami (firmy szkoleniowe, szkoły językowe itp.) lub w firmach, które chcą sprzedawać dostęp do posiadanej wiedzy np. za pomocą kursów online.
Z racji swoich wyróżniających funkcji, platforma sprawdzi się również bardzo dobrze jako platforma e-learningowa z bogatymi funkcjami społecznościowymi oraz grywalizacją.
Dlaczego
PortaLMS dzięki zaimplementowanemu modułowi ecommerce, pomaga w stworzeniu systemu służącego do sprzedaży i dystrybucji produktów takich jak:
- Kursy e-learningowe (SCORM)
- Pliki cyfrowe
- Wideo online (i offline)
- Część serwisu z treścią
- Webinary
- Produkty fizyczne (DVD, materiały drukowane itp.)
- Szkolenia i wydarzenia stacjonarne

Cechy i funkcjonalności
Poniższa lista prezentuje część funkcjonalności dostępnych dla platformy e-learning PortaLMS wraz z ich skróconym opisem. Ilość możliwości jest jednak znacznie większa, dlatego aby zapoznać się z nimi bliżej, zapraszamy do kontaktu.
Możliwe jest również poszerzanie zakresu funkcjonalności za pomocą dostępnych modułów lub utworzenia dedykowanych.
Setki dodatków, szablonów, rozszerzeń, integracji, tłumaczenia językowe – wszystko to powoduje ogromne możliwości dostosowania do własnych potrzeb
Zaawansowane możliwości sprzedaży kursów – ceny jednorazowe, subskrypcje, faktury, kody rabatowe, różne metody płatności…
Możliwość zastosowania wielu spośród gotowych szablonów graficznych. System jest w pełni przyjazny dla urządzeń mobilnych (responsive)
Podział struktury kursów na kursy, lekcje, tematy, quizy i kategorie
Dostępne szablony i funkcje pozwalają na zbudowanie portalu społecznościowego dla uczestników
8 typów pytań testowych, wiele opcji ustawień
Ustaw nagrody i certyfikaty, jakie użytkownicy otrzymają na podstawie wyników i aktywności
Dowolnie zaplanuj lekcje w zależności od potrzeb
Automatyczne wyłączanie dostępu po określonej ilości czasu
Możliwość zaimplementowania zaawansowanego kreatora kursów multimedialnych, umożliwiającego tworzenie kursów z poziomu platformy
Masowe działania pozwalają na przyspieszenie procesu administracji
Prywatne lub publiczne fora dla poszczególnych kursów
Ustawienie minimalnej ilości czasu, którą użytkownik musi spędzić w lekcji
Ustawienie szablonów na bazie których można stworzyć kurs, lekcję lub test
Profil dla użytkownika pozwala mu śledzić własną aktywność i postępy
Raporty przedstawiają postępy użytkowników w kursach i testach
Przypisywanie użytkowników do grup dla ułatwienia zarządzania nimi
Tworzenie indywidualnych powiadomień dla ułatwienia komunikacji
Video, pliki SCORM (Articulate, Adobe…), obrazki, audio i wiele innych
Platforma posiada bardzo wiele możliwości integracji, zarówno techniczne możliwości połączenia (API, LDAP, SSO itp.) jak i gotowe integracje z dużą ilością systemów i narzędzi zewnętrznych
Wsparcie na każdym etapie
Kompletne wdrożenie techniczne platformy na wyznaczonym przez klienta serwerze. Wdrożenie obejmuje wszelkie czynności, które wykonujemy od momentu podjęcia decyzji i chęci wykorzystania systemu, do momentu pełnego uruchomienia na wyznaczonym serwerze. W zakres wchodzą m.in. identyfikacja potrzeb, instalacja systemu, odpowiednia konfiguracja ustawień, branding platformy i inne.
Przeprowadzamy specjalne prace dostosowawcze na potrzeby klienta m.in. szablon graficzny i jego wdrożenie, zmiany wyglądu, integracja z innymi systemami, dostosowanie i rozbudowa funkcjonalności. Prace te mogą być dokonane w trakcie wdrożenia bądź też po jego dokonaniu.
Wsparcie techniczne dla administratorów systemu, w kilku modelach w zależności od preferencji i potrzeb. Wsparcie techniczne polega na zdalnej pomocy dla administratorów systemu w prawidłowym użytkowaniu systemu lub w rozwiązywaniu ewentualnie pojawiających się problemów. Możliwe jest również wsparcie bezpośrednio dla użytkowników systemu (helpdesc).
Prowadzamy szkolenia z zakresu obsługi platformy. Ich zakres przeważnie obejmuje omówienie funkcjonalności platformy dla wszystkich rodzajów użytkowników, z przećwiczeniem w praktyce posługiwania się platformą.
Doradztwo i konsulting w zakresie potrzeb organizacji niezbędnych do określenia w celu przeprowadzenia odpowiedniego procesu wdrożenia oraz z zakresu dostosowania systemu i jego efektywnego wykorzystania.
Dostęp do wersji demonstracyjnej platformy LMS uzyskasz w ramach naszej strefy demo

Modele zastosowania
Platforma e-learningowa PortaLMS możliwa jest do zastosowania w kilku modelach w tym przede wszystkim modelu dzierżawy i wdrożenia. Możliwe jest również zastosowanie elastycznego modelu w zależności od specyficznych potrzeb (jak np. hostowanie dedykowanej platformy). Po prawej stronie opisane są modele dzierżawy i wdrożenia.
Dzierżawa systemu jest modelem , gdzie klient posiada dostęp do portalu zainstalowanego na serwerze dostawcy platformy czyli naszym. Dbamy o to, aby system był dostępny przez cały czas, dbamy o to, aby serwer spełniał wszelkie jej wymagania oraz aby platforma działała szybko i sprawnie.
Wdrożenie obejmuje wszelkie czynności, które wykonujemy od momentu podjęcia decyzji i chęci wykorzystania systemu (najczęściej sformalizowane umową), do momentu jego pełnego uruchomienia na wyznaczonym serwerze. W zakres wchodzą m.in. identyfikacja potrzeb, instalacja systemu, odpowiednia konfiguracja ustawień, dostosowanie używanych zwrotów, branding, wsparcie w imporcie kont i inne.
e-mail: kontakt@skilltom.pl